در مورد بیمه سینا بیشتر بدانبد ...
تاریخچه بیمه سینا
|
شرکت بیمه سینا (سهامی عام) بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوز شماره 23167 بیمه مرکزی ایران با سرمایه اولیه 140 میلیارد ریال که تماما پرداخت گردیده بود در 10 آبان 1382 تاسیس شد و فعالیت بیمه گری خود را رسما از 28 آبان ماه 1382 آغاز نمود . با توسعه فعالیت و رشد عملیات بیمه گری ، شرکت در سال 1385 با افزایش سرمایه 50 درصدی ابتدا سرمایه خود را از 140 به 210 میلیارد ریال افزایش داد و سپس با 90 درصد افزایش در سال 1388 سرمایه خود را به 400 میلیارد ریال رساند . در سال 1394 سرمایه شرکت از 400 میلیارد ریال به 905 میلیارد ریال افزایش یافت و بر اساس برنامه ریزی های دقیق تا پایان سال 1395 سرمایه شرکت به 1،500 میلیارد ریال خواهد رسید . هم اکنون شرکت بیمه سینا با سرمایه پرداختی 905 میلیارد ریال به عنوان یکی از شرکت های خصوصی مطرح در تمامی رشته های بیمه ای زندگی و غیر زندگی مشغول به فعالیت است . شرکت بیمه سینا با داشتن 51شعبه، 701نماینده عمومی و تعداد 199نماینده بیمه عمر در سراسر کشور مشغول ارائه انواع خدمات بیمه ای به هموطنان است .
|
منشور اخلاق حرفه ای
|
1. احترام و توصیه به رعایت قانون و مقررات و عدمتلاش برای بیاثر کردن آنها. 2. برخورد با همکاران و واسطههایی که از طرق غیراخلاقی از جمله پرداخت رشوه به بازاریابی میپردازند. 3. عدمچشمپوشی نسبت به تخلف دیگران و همکاری برای کاستن هرگونه فساد. 4. پایبندی به قول و تعهد خود و وفاداری به عهد و توافقات و قراردادها چه قانون بر آن ناظر باشد چه نباشد، چه آشکار باشد چه پنهان. 5. پرداخت به موقع خسارت مطابق آنچه در قرارداد آمده است. 6. رعایت و حمایت از رقابت آزاد و عادلانه و پیروی از اصول بیمهگری، بهویژه در تعیین نرخ و شرایط.
1. تعیین دستمزد همکاران بهصورت منصفانه و پرداخت کارمزد نمایندگان و کارگزاران طبق ضوابط. 2. رفتار منصفانه با مشتریان و طرفهای تجاری در همه جوانب. 3. پرهیز از به چنگ آوردن اطلاعات تجاری با ابزار غیراخلاقی و غیرصادقانه. 4. تعیین نرخ حق بیمه بر پایه اصول فنی، معقول، منصفانه و در خور شرایط بیمه بدون تاثیر از رقبا
1. صداقت و راستی در مبادله اطلاعات و نیز خودداری از عرضه گزارشهای فریبدهنده، پنهانکاری و حذف هدفمند برخی از اطلاعات. 2. خودداری از ارائه اطلاعات نادرست در تبلیغات و اطلاعرسانی. 3. انتشار مستمر اطلاعات دقیق مالی و ویژگیهای حرفهای خود به صورت واقعی. 4. اطلاعرسانی به موقع به بیمهگذاران نسبت به بروز هر گونه تغییرات موثر در ادای تعهدات 5. توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط پوشش بیمه و محدودیتهای دریافت خسارت 6. برقراری روابط شفاف با مشتری بهگونهای که امکان هیچ نوع سوءاستفاده نباشد
1. خودداری از تقدیم و دریافت مسرفانه هدیه و برگزاری بیش از حد برنامههای سرگرمی و تفریحی برای طرفهای تجاری 2. انتخاب همکارانی که به اصول اخلاق حرفهای متعهدند و از هر گونه آلودگی به ارتشا و پرداختهای غیرموجه مبرا میباشند. 3. محترم دانستن و حفظ حریم خصوصی مشتریان؛ همکاران ورقبا.
1. احترام به منزلت و حقوق انسانی و شهروندی افراد و پاسداری از آن. 2. احترام به فرهنگ، آداب، رسوم و اعتقادات مشتریان. 3. سلوک و عدمکینهتوزی با منتقدانی که سخن از نقض قانون و مقررات میگویند و عملکردها را نقد میکنند. 4. مقابله با پولشویی و هر گونه فعالیت دیگری که پشتیبان بزههای سازمانیافته باشد. 5. پاسداری از طبیعت، محیط زیست و توسعه پایدار. 6. همکاری با سازمانهای مردم نهاد (NGO) و حمایت از آن دسته از تدابیر عمومی که سبب تقویت توسعه صنعت بیمه میشد 7. پذیرش شکایت مشتریان و نظارت مقامات مجاز 8. احترام به حقوق مالکیت مادی و معنوی رقیبان
|
بیانیه ماموریت
|
شرکت بیمه سینا با همکاری سرمایه انسانی متخصص، وفادار، توانمند و شبکه فروش کارآمد و با بکارگیری تحقیق و توسعه در طراحی و ارائه محصولات جدید منطبق با نیاز بازار، به دنبال رشد، توسعه توانگری مالی، ایجاد اطمینان و امنیت برای بیمه گزاران و افزایش ارزش افزوده اقتصادی سهامداران می باشد. |
اهداف بیمه سینا
|
اهداف کلان
اهداف خرد
|
بیمیتو 24، نمایندگی کارگزاری بیمه
تاریخچه بیمه سینا
|
شرکت بیمه سینا (سهامی عام) بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوز شماره 23167 بیمه مرکزی ایران با سرمایه اولیه 140 میلیارد ریال که تماما پرداخت گردیده بود در 10 آبان 1382 تاسیس شد و فعالیت بیمه گری خود را رسما از 28 آبان ماه 1382 آغاز نمود . با توسعه فعالیت و رشد عملیات بیمه گری ، شرکت در سال 1385 با افزایش سرمایه 50 درصدی ابتدا سرمایه خود را از 140 به 210 میلیارد ریال افزایش داد و سپس با 90 درصد افزایش در سال 1388 سرمایه خود را به 400 میلیارد ریال رساند . در سال 1394 سرمایه شرکت از 400 میلیارد ریال به 905 میلیارد ریال افزایش یافت و بر اساس برنامه ریزی های دقیق تا پایان سال 1395 سرمایه شرکت به 1،500 میلیارد ریال خواهد رسید . هم اکنون شرکت بیمه سینا با سرمایه پرداختی 905 میلیارد ریال به عنوان یکی از شرکت های خصوصی مطرح در تمامی رشته های بیمه ای زندگی و غیر زندگی مشغول به فعالیت است . شرکت بیمه سینا با داشتن 51شعبه، 701نماینده عمومی و تعداد 199نماینده بیمه عمر در سراسر کشور مشغول ارائه انواع خدمات بیمه ای به هموطنان است .
|
منشور اخلاق حرفه ای
|
1. احترام و توصیه به رعایت قانون و مقررات و عدمتلاش برای بیاثر کردن آنها. 2. برخورد با همکاران و واسطههایی که از طرق غیراخلاقی از جمله پرداخت رشوه به بازاریابی میپردازند. 3. عدمچشمپوشی نسبت به تخلف دیگران و همکاری برای کاستن هرگونه فساد. 4. پایبندی به قول و تعهد خود و وفاداری به عهد و توافقات و قراردادها چه قانون بر آن ناظر باشد چه نباشد، چه آشکار باشد چه پنهان. 5. پرداخت به موقع خسارت مطابق آنچه در قرارداد آمده است. 6. رعایت و حمایت از رقابت آزاد و عادلانه و پیروی از اصول بیمهگری، بهویژه در تعیین نرخ و شرایط.
1. تعیین دستمزد همکاران بهصورت منصفانه و پرداخت کارمزد نمایندگان و کارگزاران طبق ضوابط. 2. رفتار منصفانه با مشتریان و طرفهای تجاری در همه جوانب. 3. پرهیز از به چنگ آوردن اطلاعات تجاری با ابزار غیراخلاقی و غیرصادقانه. 4. تعیین نرخ حق بیمه بر پایه اصول فنی، معقول، منصفانه و در خور شرایط بیمه بدون تاثیر از رقبا
1. صداقت و راستی در مبادله اطلاعات و نیز خودداری از عرضه گزارشهای فریبدهنده، پنهانکاری و حذف هدفمند برخی از اطلاعات. 2. خودداری از ارائه اطلاعات نادرست در تبلیغات و اطلاعرسانی. 3. انتشار مستمر اطلاعات دقیق مالی و ویژگیهای حرفهای خود به صورت واقعی. 4. اطلاعرسانی به موقع به بیمهگذاران نسبت به بروز هر گونه تغییرات موثر در ادای تعهدات 5. توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط پوشش بیمه و محدودیتهای دریافت خسارت 6. برقراری روابط شفاف با مشتری بهگونهای که امکان هیچ نوع سوءاستفاده نباشد
1. خودداری از تقدیم و دریافت مسرفانه هدیه و برگزاری بیش از حد برنامههای سرگرمی و تفریحی برای طرفهای تجاری 2. انتخاب همکارانی که به اصول اخلاق حرفهای متعهدند و از هر گونه آلودگی به ارتشا و پرداختهای غیرموجه مبرا میباشند. 3. محترم دانستن و حفظ حریم خصوصی مشتریان؛ همکاران ورقبا.
1. احترام به منزلت و حقوق انسانی و شهروندی افراد و پاسداری از آن. 2. احترام به فرهنگ، آداب، رسوم و اعتقادات مشتریان. 3. سلوک و عدمکینهتوزی با منتقدانی که سخن از نقض قانون و مقررات میگویند و عملکردها را نقد میکنند. 4. مقابله با پولشویی و هر گونه فعالیت دیگری که پشتیبان بزههای سازمانیافته باشد. 5. پاسداری از طبیعت، محیط زیست و توسعه پایدار. 6. همکاری با سازمانهای مردم نهاد (NGO) و حمایت از آن دسته از تدابیر عمومی که سبب تقویت توسعه صنعت بیمه میشد 7. پذیرش شکایت مشتریان و نظارت مقامات مجاز 8. احترام به حقوق مالکیت مادی و معنوی رقیبان
|
بیانیه ماموریت
|
شرکت بیمه سینا با همکاری سرمایه انسانی متخصص، وفادار، توانمند و شبکه فروش کارآمد و با بکارگیری تحقیق و توسعه در طراحی و ارائه محصولات جدید منطبق با نیاز بازار، به دنبال رشد، توسعه توانگری مالی، ایجاد اطمینان و امنیت برای بیمه گزاران و افزایش ارزش افزوده اقتصادی سهامداران می باشد. |
اهداف بیمه سینا
|
اهداف کلان
اهداف خرد
|
بیمیتو 24، نمایندگی کارگزاری بیمه